خرید سی سی کم فول -فروش سیسیکم cccam gshare اکانت رسیور تمدید شیرینگ رسیور

پس ازEUFA و FIFA,حالاFormula 1 نیز از beout Q شکایت کرد

پس ازEUFA و FIFA,حالاFormula 1 نیز از beout Q شکایت کرده است و اعلام کرده که پخش برنامه های مسابقات بزرگ کانادا و فرانسه را غیر قانونی در خاورمیانه توزیع می کند.
فرمول ۱ اعلام کرد که در تحقیقات بعمل آمده در مورد پخش غیر قانونی محتوای آن در خاورمیانه و شمال آفریقا توسط ایستگاه تلویزیونی beout Q مرتبط با عربستان سعودی است که قبلا متهم به دزدی جام جهانی و فوتبال اروپا شده است.
سخنگوی فرمول ۱ گفت; که محتویات متعلق به صاحب حقوق منطقه، BeIN Sports قطر، می باشد که توسط BeoutQ منتقل شده است.

فرمول ۱ در بیانیه ای در جایزه بزرگ فرانسه گفت: “فرمول ۱ به طور جدی نقض مالکیت معنوی از طریق این رسانه را پیگیری می کنیم ما به مسئله نگاه می کنیم و اقدامات مناسب را انجام می دهیم.”
سعود القحطانی، مشاور ارشد شاهزاده محمد بن سلمان، اتهامات دزدی Formula 1 را “بی اساس”
نامیده و قطر را متهم کرده است که تلاش می کند توجه خود را از اختلاف با همسایگان خود منحرف کند. او افزود که خاورمیانه دو نژاد Formula 1 دارد یکی در ابوظبی و دیگری در بحرین.
این منطقه همچنین یک بازار بزرگ برای تولید کنندگان لوکس خودرو مانند مرسدس و فراری است. که حقوق تجاری Formula 1 متعلق به شرکت Liberty Media ایالات متحده می باشد.

 

Allrights reserved - Designed and developed by UltraServer
مفتخریم به اطلاع مشترکین گرامی اولترا سیسیکم برسانیم تمامی سرور های سیسیکم اولترا با اینترنت ملی کشور برقرار میباشداطلاعات بیشتر
})